090606 Morgondopp

Hejja Sveriges nationaldag, inte hejja landslaget för Lagerbäcks strategi med att slå långbollar är piss. Så nu fick jag det sagt också!

Nu till det roliga, hela dagen för-röv-rikt har inte alls varit till så mycket glädje, efter att ha varit och hälsat på Erik och käkat glass bestod dagen mest av sova och tyska korvar... ni förstår fortfarande ironin och hormonerna såhär inpå nattkröken.

Vid midnatt bestämde vi oss för att se filmen "Twilight". En film som blivit väldigt missförstådd, jag lyckades se det vackra i kärleken mellan Bella och Edward. Ni får fan säga vad f-a-n ni vill om dess löjliga "tonårs-kärlekar" men jag tyckte den var sevärd. Efter filmen visste både jag och Erik att det var dags för ett naken-natt-dopp i havets lustar. Vi bytte om och begav oss ned mot stranden, det fina med spontana händelser som denna är att ingenting är omöjligt. Har man än en gång börjat vara spontana fortsätter det bara av sig självt. Efter lite öl och naket på stranden började vi resan tillbaka till lägenheten, där vi förstod att kvällen skulle sluta med en vodka+coca cola.

Tack för mig, Pipen har fått nog nu

Och Erulk tar över.

Jävlar, vilken dag det har varit. Chefen var inte alls på rätt humör om man inte gjorde exakt som hon sa eller pratade med henne non-stop. Visst, hon är tight men hennes ord kan vara ganska motsatta ibland.

Det är inte lätt att skriva nu ska jag säga...

Glassen, bestående av mango och hallon för Peppe och Straciatella och Dulce de Leche för mig, gjorde dagen jävligt bra. Peppe skaffade också ett spanskt telefonnummer som man äntligen kan ringa gratis till honom på. Det känns ju lite bättre iaf. Att man kan höra av sig till honom var femte minut och fråga var nycklarna till lägenheten är nånstans. =p

Doppet från min sida sett var väldigt skönt och behövligt, jag är fortfarande våt *sa flickan och log* =p

Erulk klarar inte av detta mer. Han får skrivkramp bara av att skriva fel.

Ett morgondopp i Medelhavet är bättre än ett morgondopp i Siljan /Peppe och Erik


Den ökända blicken...


Peppe frågade om jag ville ha en fluortablett, varpå jag svarade:
Jag floorar (golvar) mig själv...



Tim Burton kände också för ett nakendoppouppohopp...


Gött ma öl... Uggabugga...


Triangle of depth...


Morgondoppsskvättarn...


Snoppen dinglade i vinden och Erik kunde inte låta bli...


Erulk is looking like a marulk...


Bosse var ute ned skördetröskan...


Zeus vandrar uppför backen...


Med Poseidon tätt i hälarna...


T-1000 cybernetic organism var också med i "The Ogre Warfare"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0