090611 Erik ger mig fria händer

Inatt drömde jag att forskare hade hittat på en verklighets-förvrängar-maskin. En liten triangulär sak som var kopplad till ett par glasögon. Glasögonen visade två färger, röd och grön och var meningen att visa en förvrängd bild av verkligheten. Nu.. är inte detta intressant? På semester i Spanien med mening att slappna av och låta själen läka. Och så denna dröm?

Idag började jag och Erik spela fotbollstennis på stranden, 26 - 23 är ställningen till Erik, mestadels pga att jag flamsade runt och slängde mig och försökte styla mig för alla 60-plus kvinnor på stranden, matchen fortsätter någon annan dag.

Imorgon ska Erik jobba och då får jag äntligen lite q-q-qualituytime med mig själv, då ska jag gå till ett baotastort köpcentrum som är designat så jäkla fräckt att man är utomhus jämt utom när man går in i en affär. "Än't hä roli då?"
Eftersom det är Fredag imorgon ska vi också äta middag på samma Chinarestaurang där vi åt förra fredagen , det var då jag åt jättego Anka med apelsinsås.

Tack för mig, nu väntar den hårda bäddsoffan och drömmarnas värld!

OH! juste jag tankade Placebos nya skiva idag också, grymt upplyftande!

Inga bilder idag tyvärr

Keep it stiff
/The Falcon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0