090613 Va fan!?

Eh-Reeq är här... men lite off så jag lämnar över till min kollega Peep-Oh så jag får äta frukost...

Men eftersom Peppe är out of order så får Eh-Reeq ta över igen...

Igår var jag på jobbet, precis som på fredagen, det var den längsta dagen sen jag började på Casa. Jag kollade klockan var femte minut nästan hela dagen, det var jättejobbigt. Plus att jag tänkte på Henne hela dagen också, det kanske hjälpte tiden att gå saktare... När jag tänker på Henne känns det som att tiden står stilla... Hur som helst så blev klockan till slut fyra och Peppe mötte upp mig utanför butiken för att joina mig till Habaneras, Kupolen fast annorlunda... Jag köpte en T-shirt sen åt vi på Kentucky fucked-and-fried chicken... Det var ju inte det godaste men det var iaf nånting i magen.
Väl tillbaka på jobbet började tiden gå väldigt sakta igen... Det var outhärdligt... Men men jag lyckades iaf göra nånting bra i chefens ögon, and that's gotta count for something.
Jag kom hem vid kvart över tio och Peppe hade lagat mat, gott som fan igen... Vi drack några groggar, inklusive en megabusgrogg, den var hemskt intressant. Det var meningen att vi skulle gå ner till Mojitos Playa men Iván, en jobbarkompis, sa att det inte var nå folk där och iom att det blåste så frös de få som faktiskt var där. Så han och hans kompis plockade upp mig och Peppe och vi drog till 222 istället. Där var det inte mycket fart och fläkt än, visserligen var det tidigt på kvällen men ändå... Man hade kunnat hoppats på mer iaf... Ej imponerade av utbudet drog vi oss till Genius och Mojitos istället... Inne på Mojitos träffade Iván på några kompisar som skulle gå till Changó och eftersom de hade inträdesbiljetter så följde vi med. Där inne var det i min mening grym musik, reggaeton nästan hela tiden, vad mer kan man begära liksom!? Peppe, ej van vid utgångar eller så hög musik och spanskt folk osv. tyckte mest att det var en total bust, vi kollade in VIP-sektionen som bara var övervåningen med några soffor. Verkligen Inte toPnotch!!!
Kort efter det skjutsade Iván hem oss och vi somnade innan huvudet slog ner på kudden...
Kvällen började bra hemma i lägenheten men tog 'Väggen' nerför så fort vi gick utanför dörren...

Jag menar: Va fan!?


Damnity Damn Damn nu är det stranden som gäller... /Eh-Reeq & P-Pea


Cartoon Boys på G med busgrogg...


Vi hamnade på 222 där det inte fanns mycket vettigt att göra...


Mr. Jerry Dancer gör dansgolvet helt själv på Changó...


Chauffören för kvällen var min kollega Ivan... Mr. Teddybjörn...


Han smyger upp bakifrån när du minst anar det...


Verkligen Inte toPnotch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0