090614 Gul flagg på stranden

Imorse när jag vaknade möttes jag av Eriks snefylleblick och solsken i håret, kunde inte bli bättre än så. En äggsmörgås med aioli fick mig på äggande humör. Eriks dag däremot började inte lika bra, han såg ut som en slagen man, men också han blev piggare och gladare efter en äggsmörgås - ägg, det är bra grejjor det!

Nu när jag sitter här och skriver känner jag fortfarande hur kroppen gungar fram och tillbaka, det var nämligen gul flagg på stranden och vågor stora och star-ka som Alas-ka(pepppepunchliiiine...) egentligen har Alaska inget med detta och göra så nog med ordbajseri och tillbaka till vågorna. Jag har iallfall inte badat i så här mäktiga vågor förut, skitskoj var det att dyka under och slungas med i undervattensvågorna.

Jag är hemsk ledsen att berätta att Erik vann fotbollstennisen med 102 - 100, men ack så roligt man kan ha med en boll.

Detta har nog varit den bästa dagen hittils, grymt skoj med fotboll på stranden och slagsmålen med vågorna.

Bilderna lägger Erik upp vid senare tillfälle, han var trött och gick och la sig

x P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0