090624 Tamare kan inga vara än Peppe och Erik i Spaniens klara...

... solskensbringande superslappa megahypersupercalifragilisticexpialidocious klimat... Efter två dagar på aquopolis så blev det en dag då vi inte gjorde nånting verkligen. Vi var en snabbis till affärn och sen inget mer med det...
Jag, Eh-Reeq, var ute och sprang också medans Peppe satt hemma och spelade metroid på datorn. På min springtur raggade jag upp Emil också, Louises storebror, som var het på att springa så vi drog hem till mig så han fick hälla i sig lite vatten innan han sprang hem igen.

Dagen fortsatte långsamt och Peppe lagade mat med färsk tonfisk stekt på nå sätt och det var verkligen supergott... Tonfisk är awesome måste jag säga. Stekt iaf... Efter maten satt vi och gjorde nånting som jag inte vet vad det var, sen gick vi upp till My Life och spelade biljard. Det var två bra matcher som nu gjort att det står 10-9 till Peppes favör. Innan han åker hem ska jag dock ha vunnit...

Eh-Reeq har gett er ytterligare ett inlägg... om min kompanjon P-Pea vill lägga till nånting sen så får han det... You'll see it...

Ha dä'!!! /Eh-Reeq...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0